Élő chat:
Ez akár a nap 24 órájában, vagy korlátozott órákban áll rendelkezésre. Győződjön meg arról, hogy az élő csevegés rendelkezésre áll-e olyan időpontokban, mint általában. Az élő chat funkció nagyon népszerű, mivel könnyű és gyors választ ad a felmerülő kérdésekre. Ezt az azonnali funkciót a legtöbb játékos nagyon ajánlja.
Támogatási e-mail:
Ezt a funkciót szinte minden kaszinó biztosítja, vegye figyelembe, hogy ez eltarthat egy ideig, amíg választ kap. Mindez bár kiváló szolgáltatás azoknak a kevésbé sürgős kérdéseknek, vagy ha bármilyen kérdése van a regisztráció előtt. Ez egyben alkalom arra, hogy kapcsolatba lépjen a munkatársak szélesebb körével az ügyfélszolgálaton kívül.
Telefon:
Számos online kaszinóban rendelkezésre áll telefonos lehetőség, de vegye figyelembe, hogy esetleg nem szolgáltatják ki a körzetszámot. Bár a telefonok azonnali választ adhatnak minden felmerülő kérdésre. Ez bizonyos órákra is korlátozható, amikor a telefont a telefonvonal használatának esetleges további költségei miatt kiszolgálják.
GYIK:
Sok gyakori kérdés esetében általános, hogy az online kaszinók létrehoznak egy GYIK részt, ahol a játékosok megtalálhatják a választ ezekre a gyakori kérdésekre. Így a játékosok elkerülhetik a munkatársakkal való kapcsolattartást, és maguk is megfelelően válaszolhatnak kérdéseikre