September 3, 2021
Booongo, an online kaszinó játékok fejlesztője, frissítette és frissítette Promo felhasználói felületének szoftverét annak érdekében, hogy szorosabb kapcsolatot építsen ki az egyes játékok fő játékmenete és a gamifikált funkciók között.
A Promo UI 2.0 fejlesztéseket az üzletág szerint három szakaszban hajtják végre. Először egy új widget-rendszert vezet be, amely minden promóciós elemét lefedi, beleértve a rendkívül népszerű HYPE versenyeket, a nyereménycseppeket, a cashbackeket és a hamarosan megjelenő Jackpotokat.
Az új Promo felhasználói felület ikon gomb alatt megtalálhatja az új összecsukható és kibontható modulokat. Mindegyiket azért fejlesztették ki, hogy javítsák a játékosok élményét a Booongo folyamatosan bővülő online slot portfóliójában.
A stúdió játékon belüli előugró ablakai, amelyek olyan fontos információkat tárnak fel, mint a promóciós figyelmeztetések, az ingyenes fogadások és a játékosok számára bemutatott egyéb ösztönzők, a második szakaszban frissülnek.
A frissítés utolsó lépése az összes játékfelület átalakítását tartalmazza, megkönnyítve ezzel a játékosok számára a folyamatban lévő promóciós programok, például a versenyek ranglistáinak és a nyereményalapoknak a feltételeinek megértését.
Booongo a Promo UI 2.0 újdonságait ismertető sajtóközleményében kijelentette, hogy a fejlesztéseket olyan mobil eszközökre és táblagépekre hangolták, ahol a hely korlátozott, hogy garantálják, hogy a modulok nem zavarják súlyosan az egyes slotok fő játékmenetét.
Az újonnan továbbfejlesztett Promo kezelőfelület debütálása a Booongo játékportfóliójában a közelmúltbeli felhasználói felület és UX változások nyomán következik. Ezek a fejlesztések a vállalat szerint demonstrálják elkötelezettségüket az iránt, hogy „rendkívül magával ragadó játékélményt” nyújtson folyamatosan növekvő játékosbázisának.
Jurij Muratov, a Booongo számlavezetési és üzletfejlesztési vezetője megjegyezte, hogy "a játékeszközök hihetetlenül jelentősek a mai iparban", és hogy a vállalat újonnan bevezetett fejlesztései fontos lépést jelentenek a "zökkenőmentes felhasználói élmény biztosítása érdekében minden csatornán". Muratov úr kiemelte, hogy játékaik immár promóciós eszközökkel vannak tele az új összecsukható és kibontható widgeteknek köszönhetően, amelyek „nem okoznak túl sok megszakítást az alapjátékban, ami végső soron a játékosok számára a legfőbb vonzerő”.
Miközben bővíti jelenlétét több piacon, Booongo fejlesztéseket hajtott végre kínálatában. A nagy helyi szolgáltatókkal, például a DoradoBet és a Sellatuparley partneri kapcsolatok révén a társaság megerősítette pozícióját Latin-Amerikában, egy olyan régióban, amely nemrégiben hullámokat vert. Tartalomellátási megállapodást írt alá az újonnan érkező CatCasinóval, amely hozzáférést biztosított számára az utóbbi teljes slot portfóliójához. Kelet-Európa, a skandináv régió, Oroszország, Új-Zéland és Kanada egyaránt piac, amely a Booongót érdekli, és ezekre összpontosul az új, csak az év elején létrehozott digitális játékhely.