A(z) Pelaa Online Casino értékelése - Gyik

Age Limit
Pelaa
Pelaa is not available in your country. Please try:
Befizetési módszerek
PayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling CommissionSwedish Gambling Authority

Gyik

Fedezze fel a Játék Kaszinóval kapcsolatos gyakran ismételt kérdések listáját.

Mennyi idő alatt érkezik meg a visszavonás?

Ha egy játékos kifizetést kér, a kaszinó 24 és 72 óra között feldolgozza a kifizetést.

Hogyan lehet befizetni?

Ahhoz, hogy valódi pénzben játsszon, a játékosoknak be kell utalniuk azt a számlájukra. Ez egy egyszerű folyamat, amely nem tart tovább néhány percnél. A játékosoknak nem kell mást tenniük, mint a Pénztár felé menni, kiválasztani a Befizetés részt, kiválasztani a használni kívánt fizetési módot, és be kell írniuk a befizetni kívánt összeget. A játékosok dolgának megkönnyítése érdekében a Játék Casino számos különféle fizetési módot adott hozzá, így a játékosok megtalálhatják a számukra legmegfelelőbbet.

Mikor kapom meg az ingyenes pörgetéseimet?

Az ingyenes pörgetések bónuszát általában 24 órán belül hozzáadják a játékos számlájához.

Mennyi ideig tart a fiókom ellenőrzése?

A játékosok kötelesek ellenőrizni számlájukat, mielőtt kifizetést kérnének. Ehhez jogi dokumentumok másolatát kell küldeniük személyazonosságuk, címük és fizetési módjuk igazolására. A kaszinónak legfeljebb 72 órát vesz igénybe a fiók ellenőrzése, miután megkapta az összes szükséges dokumentumot. A folyamat felgyorsítása érdekében azt tanácsoljuk a játékosoknak, hogy küldjenek érvényes dokumentumokat.

Lemondhatom az önkizárást?

Az Egyesült Királyságból érkező játékosok nem törölhetik önkizárásukat, míg más országokból érkező játékosok könnyedén küldhetnek kérelmet annak törlésére. Ehhez írásos kérelmet kell küldeniük, és a kérelem elbírálását követően 7 napos elállási időt kapnak. Az Egyesült Királyságból származó játékosok fiókja csak az önkizárási időszak lejárta után lesz elérhető.

Mi történik, ha az önkizárási időszak véget ér?

Amint lejár a játékos által kiválasztott időkorlát, fiókja automatikusan újranyílik. Az Egyesült Királyságban élő játékosoknak írásos kérelmet kell küldeniük a számlájuk újbóli megnyitásához.

Hogyan lehet regisztrálni a GAMSTOP-ra?

Játékosok, akik regisztrálni szeretnének Gamstop fel kell lépnie a webhelyére, és meg kell adnia néhány személyes adatot, például irányítószámot, születési dátumot és e-mail címet. A játékosoknak emlékezniük kell arra, hogy nem regisztrálhatnak másnak, de segíthetnek a folyamatban annak, akinek segítségre van szüksége. Amikor egy játékos regisztrál, e-mailt kap a szerencsejátékból való kizárás minden részletével. Néha akár 24 óráig is eltarthat, mire az önkizárás hatásos lesz.

Hogyan zárható ki a szerencsejátékból?

Azoknak a játékosoknak, akik úgy vélik, hogy függőséget alakítanak ki náluk, fontolóra kell venniük az önkizárást. A legjobb, ha felveszi a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal, és ők segítenek minden játékosnak megalapozottabb döntést hozni.

Bezárhatom a fiókomat?

Azoknak a játékosoknak, akik valamilyen okból le akarják zárni kaszinószámlájukat, fel kell venniük a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. A fiók bezárásának két módja van, ideiglenes és végleges, és a játékosoknak el kell dönteniük, hogy melyik lehetőség a legmegfelelőbb számukra.

Módosíthatom a hibás személyes adatokat?

A játékosok módosíthatják egyes adataikat, amikor a Saját fiók oldalra lépnek, és kiválasztják a Profil fület. Itt módosíthatják bizonyos adataikat, kivéve a nevet, a születési dátumot és a lakóhely szerinti országot.

Elfelejtettem az email címem. Mit kellene tennem?

Ha egy játékos elfelejti a fiók regisztrációjához használt e-mail címét, lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal, és az ügyfélügynök szívesen segít mindenkinek, akinek segítségre van szüksége.

Hogyan ellenőrizhetem, hogy van-e már Játékos fiókom?

Azoknak a játékosoknak, akik úgy gondolják, hogy már rendelkeznek számlával a Játék Kaszinóban, fel kell venniük a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal. Egy ügyfélügynök ellenőrizheti és ellenőrizheti adataikat. Így a játékos elkerüli, hogy a számláját lezárják.

Nem tudok regisztrálni, és hibaüzenetet kapok. Mit kellene tennem?

A regisztráció során a játékosoknak meg kell adniuk személyes adataikat. Ha a folyamat során hiba történik, a legtöbb esetben a játékosok magától értetődő hibaüzenetet kapnak. Ha a probléma továbbra is fennáll, azt tanácsoljuk a játékosoknak, hogy lépjenek kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal.

Hogyan találhatom meg a profiloldalam?

Amikor egy játékos bejelentkezik, rá kell kattintania a „Fiókom” fülre a felső navigációs sávban. Ezzel a kezdőlapjukra kerülnek, és onnan az oldalsó menü Profil fülére kell kattintaniuk.

Élő Blackjack játék közben megszakadt a kapcsolat. Mi lesz a körrel?

Ha egy játékos megszakítja internetkapcsolatát egy élő kaszinó játék közben, a játék a szokásos módon folytatódik. A játékos fogadása „stand”-ként kerül naplózásra, amely arra a pontra utal, amikor a játékos nem tesz további lépéseket a játékban.

Hogyan kell rulettet játszani?

A rulett az egyik legnépszerűbb játék, és a Játék Casino ennek számos változatát adta hozzá. Ez megkönnyíti a játékosok számára, hogy megtalálják kedvenc rulettváltozatukat. Mindenesetre azt tanácsoljuk a játékosoknak, hogy tanulják meg a játékszabályokat, mielőtt a játék mellett döntenek. A jó hír az, hogy a játék szórakoztató módban is elérhető, így a játékosok gyakorolhatják a szabályokat és stratégiát dolgozhatnak ki. A népszerű matematikusok számos stratégiát alkalmaznak, és aki időt szán ezek elsajátítására, az drasztikusan növeli a nyerési esélyeit.

Hogyan kell Blackjacket játszani?

A Blackjack egy másik népszerű játék, amely meglehetősen egyszerű szabályokat kínál, amelyeket a játékosok pillanatok alatt megtanulhatnak. Mi több, a játék olyan izgalmat hoz, és főleg ez az oka annak, hogy óriási népszerűségre tett szert. A Játék kaszinóban a játéknak számos változata elérhető. A játékosoknak meg kell tanulniuk a játék alapvető szabályait, mielőtt a játék mellett döntenek. Miután elsajátították a játék alapvető szabályait, alkalmazkodhatnak bármely elérhető változathoz. A Blackjack ötlete az, hogy egy olyan leosztást szerezzen, amely közelebb van a 21-hez. A kezüknek magasabbnak kell lennie, mint az osztó kezének, anélkül, hogy 21 fölé menne. A játékosnak van néhány különböző opciója, amelyek segítenek javítani a lapjain, ha látják kezdeti kártyák. A játékosok ezen a weboldalon a Table Live Casino játékok részében olvashatnak a játékra vonatkozó speciális szabályokról.

Hogyan kell Baccarat játszani?

A Baccarat egy nagyon egyszerű játék, néhány könnyen követhető szabállyal. A játékot több pakli kártyával játsszák, és a játékosnak 8 vagy 9 értékű leosztást kell szereznie a kör megnyeréséhez. A játékosoknak lehetőségük van a saját kezükre, de a bankár kezére is fogadni. Van egy harmadik fogadási lehetőség is, a döntetlenre való fogadás. Ez a fogadás kínálja a legmagasabb nyereményt, és különösen a kezdők számára vonzó. Mindenesetre döntetlenre ritkán kerül sor, ezért azt tanácsoljuk a játékosoknak, hogy kerüljék ezt a fogadást.

Mi az az élő kaszinó?

Az élő kaszinó a lehető legközelebb hozza a szárazföldi kaszinóban való játék élményét. Élő osztós játékok közben a játékosok a szemük előtt fogják látni az eseményeket. A játékokat egy élő osztó valós időben bonyolítja le, és streameli őket a játékos asztali számítógépére vagy mobileszközére. A játékosok a csevegőablak segítségével cseveghetnek az osztóval és más játékosokkal, ami közösségi elemet ad az egész játékélményhez. A kereskedők mindig szívesen csevegnek és válaszolnak a játékkal kapcsolatos kérdésekre. A játékosoknak emlékezniük kell arra, hogy az élő osztó nem tud segíteni nekik a fiókjukkal kapcsolatos kérdésekben. Nem férnek hozzá a játékosok fiókjaihoz és személyes adataihoz.

Lehet egynél több számlám a Játék Kaszinóban?

A játékosoknak csak egy számlájuk lehet a Játék Kaszinóban.

Megnézhetem fióktevékenységemet és tranzakciós előzményeimet?

A játékosok ellenőrizhetik fióktevékenységüket, amikor a Saját fiók alatt a Tranzakciók fülre kattintanak. Ha további segítségre van szükségük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és az ügyfélügynök szívesen segít nekik.

Kikapcsolhatom a hírlevelekre és promóciókra való feliratkozásomat?

Igen, a játékosok leiratkozhatnak, ha már nem szeretnének frissítéseket kapni a kaszinótól. Nincs más dolguk, mint a „Leiratkozás” gombra kattintani, amely minden e-mailben és SMS-ben megtalálható. Egy másik módszer az értesítések frissítése a „Fiókom” lapon.

Elfelejtettem a jelszavam. Mit kellene tennem?

A játékos elfelejtheti a jelszavát, de nincs miért aggódnia. A játékosok az Elfelejtett jelszó hivatkozásra kattintva követhetik az egyszerű utasításokat. Egy másik lehetőség, ha felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és egy ügynök szívesen segít.

Módosíthatom a fizetési módomat?

A játékosok legfeljebb 5 különböző fizetési módot használhatnak számláik finanszírozására. Nincs más dolguk, mint a jobb felső sarokban található Befizetés gombra kattintani, és a rendelkezésre álló lehetőségek közül választani.

A Játék Casino rendelkezik engedéllyel?

A Játék Casino rendelkezik a működéshez szükséges összes engedéllyel. A weboldalt a Genesis Global Limited üzemelteti, amely a MGA/B2C/314/2015 licencszámmal rendelkező Máltai Szerencsejáték Hatóság törvényei szerint működik.

Biztonságban vannak az adataim a Játék Kaszinóban?

A Játék Casino a játékosok biztonságát tartja a legfontosabbnak. A legújabb titkosítási technológiát alkalmazzák annak biztosítására, hogy minden személyes és pénzügyi adat biztonságban legyen.

Törölhetem néhány adatomat?

A kaszinó 5 évig nem törölheti vagy módosíthatja az adatbázisában tárolt információkat.

Kaphatok 3D Secure IPIN-t?

Azok a játékosok, akik további védelemre vágynak, 3D Secure IPIN-kódot igényelhetnek a hitelkártyájukat kibocsátó bank vagy kártya webhelyén. Minden banknak más folyamata van, amelyet a játékosoknak követniük kell.

Hogyan lehet befizetni?

Azoknak a játékosoknak, akik valódi pénzben szeretnének játszani a Játék Kaszinóban, be kell fizetniük a számlájukra. Ez egy egyszerű folyamat, amelyben a játékosoknak a Pénztárhoz kell menniük, ki kell választaniuk a Befizetés részt, ki kell választaniuk a használni kívánt fizetési módot, és be kell írniuk a befizetni kívánt összeget. A pénzeszközöknek szinte azonnal meg kell jelenniük a számlájukon. Azok a játékosok, akik első befizetésüket teszik meg számlájukon, nagyon bőkezű bónuszra jogosultak, amely drasztikusan növeli egyenlegüket.

Ingyenes a befizetés?

Igen, a játékosok díjfizetés nélkül is befizethetnek a számlájukra.

Befizettem, de a pénz nem jelenik meg a számlámon. Mit kellene tennem?

Ilyen esetben a legjobb, ha felveszi a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal, és ők szívesen kivizsgálják. Előfordulhat, hogy a játékosoknak el kell küldeniük a tranzakció másolatát, hogy segítsenek az ügyfélügynöknek megtudni, mi történt az alapokkal.

Milyen befizetési módok állnak rendelkezésre?

A Játék Casino különböző fizetési módokat adott hozzá, hogy megkönnyítse játékosai dolgát. A játékosoknak szem előtt kell tartaniuk, hogy helyüktől függően nem minden fizetési mód lesz elérhető számukra. Az ellenőrzés legjobb módja, ha a pénztároshoz fordul, és az összes rendelkezésre álló fizetési mód megjelenik.

A befizetésem nem sikerült. Miért van ez így?

A sikertelen befizetésnek több oka is lehet, és ezek a leggyakoribbak:

  • Azok a játékosok, akik hibás fizetési adatokat adnak meg, a tranzakció meghiúsul. Ha az adatok nem egyeznek, a bank automatikusan elutasítja az átutalást.
  • Azok a játékosok, akik helytelen CVV2/CVC2 biztonsági számot adtak meg.
  • Azok a játékosok, akiknek nincs elegendő pénzeszközük a számlájukon. Azt tanácsoljuk a játékosoknak, hogy mielőtt befizetnének pénzt, ellenőrizzék, hogy van-e elegendő pénz a számlájukon.
  • Olyan játékosok, akiknek túl sok aktív hitelkártyájuk van. Legfeljebb 5 aktív hitelkártyával rendelkezhetnek, amellyel pénzt helyezhetnek el.

Milyen valutákat támogat a Játéka?

A Játék Casino különböző pénznemeket fogad el, hogy megkönnyítse a játékosok dolgát. Ezen a ponton ezek a rendelkezésre álló pénznemek USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW és UAH. A játékosoknak szem előtt kell tartaniuk, hogy miután kiválasztották a pénznemet, és ezzel befizetnek, azt később nem tudják megváltoztatni.

A Játékos felszámít-e díjat a kivonásért?

A Játék 2% díjat számít fel a kifizetésekért. Egyes esetekben a díj alacsonyabb is lehet. Mindenesetre a játékosok értesítést kapnak az összegről a visszavonás feldolgozása előtt.

Lemondhatom a visszavonást?

Ha egy játékos visszavonást kér, a visszavonás állapota függőben van. Ezalatt a játékosok a Saját fiók oldalra léphetnek, és elérhetik a Függőben lévő kifizetések lapot. A visszavonási kérelem elengedésekor a játékosok nem tudják törölni a kérést.

Mi a bónusz és mik a fogadási követelmények?

A bónusz egy plusz pénz, amelyet a kaszinó a játékosoknak jutalmaz, hogy növeljék nyerési esélyeiket. A bónusz nagysága változhat, és az biztos, hogy megduplázza, sőt esetenként megháromszorozza a játékos egyenlegét. Minden befizetési bónuszhoz megtételi követelmények tartoznak, amelyeket a játékosoknak teljesíteniük kell, mielőtt kifizetést kérhetnének. Ennyi alkalommal kell a játékosoknak a bónuszalapokon keresztül játszaniuk. A Játék Kaszinó üdvözlő bónuszához 40-szeres fogadási követelmény tartozik. Mindenesetre más bónuszokhoz eltérő fogadási követelmények vonatkozhatnak, így a játékosoknak meg kell érteniük a feltételeket, mielőtt elfogadnának egy bónuszt.

Le tudok adni egy bónuszt?

A játékosok lemondhatnak egy bónuszt, mielőtt fogadnának. A fogadás megtétele után a bónuszalapokon keresztül kell játszaniuk, hogy ki tudjanak fizetni. A játékosok lemondhatnak egy bónuszt a fogadás megtétele után is, de a pénzüket elveszítik.

Minden játékot játszhatok a bónuszommal?

Minden bónusznak megvannak a maga korlátozásai. Javasoljuk, hogy a játékosok olvassák el az Általános Szerződési Feltételeket, mielőtt elfogadnák a bónuszt. Egyes játékok nem járulnak hozzá 100%-ban a fogadási követelmények teljesítéséhez, és egyes játékok ki vannak zárva a bónuszajánlatból.

Miért nem érhetők el számomra bizonyos promóciók?

Egyes promóciók csak bizonyos országok játékosai számára érhetők el, vagy azok számára, akik az adott fizetési módot használják. Sajnos egyes játékosok, akik bizonyos országokban élnek, nem vehetnek igénybe bizonyos ajánlatokat.

Játszhatok ingyen?

A játékosok ingyenesen játszhatnak a Játék Kaszinóban demo módban. A kaszinó virtuális pénzzel jutalmazza őket, amellyel bármilyen játékot játszhatnak, amit akarnak. A Live Dealer Games kivételével szinte az összes játék elérhető demó módban.

Hogyan játsszak a mobiltelefonomon?

A játékosok hozzáférhetnek Játék kaszinó számlájukhoz kézi eszközük segítségével. Az egyetlen dolog, amit tenniük kell, hogy böngészőjük segítségével hozzáférjenek a kaszinóhoz.

Milyen szoftverszolgáltatóktól tudok játszani?

A Játék kaszinó számos különböző szoftverszolgáltatóval működik együtt, hogy a legjobb játékokat kínálja játékosai számára. A legnépszerűbb szoftverszolgáltatók közé tartozik a NetEnt, a Microgaming, a Quickspin és az Evolution Gaming.

Hogyan lehet fiókot regisztrálni?

A játékosok regisztrálhatnak egy fiókot, amikor felkeresik a kaszinó hivatalos weboldalát, és a Regisztráció gombra kattintanak. A fiók létrehozásához meg kell adniuk néhány személyes adatot, például név, születési dátum, e-mail cím, lakhely szerinti ország és mobiltelefon. Miután fiókjukat jóváhagyták, a játékosok e-mailt kapnak egy megerősítő linkkel, amelyre rá kell kattintaniuk az e-mail címük megerősítéséhez.

Hogyan működik az üdvözlő bónusz?

A Játék Casino nagyon bőkezű üdvözlő bónuszt kínál azoknak a játékosainak, akik regisztrálnak egy számlát és befizetik az első befizetést. Az üdvözlő bónuszt az első négy befizetésükre viszik át, és az egyenleget 1000 dollárig növeli. A bónuszhoz olyan fogadási követelmények is tartoznak, amelyeket a játékosoknak teljesíteniük kell, mielőtt ki tudják vonni nyereményüket. Azt tanácsoljuk a játékosoknak, hogy olvassák el az egyes bónuszok feltételeit, mielőtt még elfogadnák azokat.

Mikor jött létre a Játék Casino?

A Játék Casino 2018 óta áll a játékosok rendelkezésére.

Hogyan léphetek kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal?

A játékosok több módon is kapcsolatba léphetnek az ügyfélszolgálattal. A legkényelmesebb módja az élő chat szolgáltatás, vagy e-mailt is küldhetnek.

Hogyan zárhatom be a Játékos számlámat?

A játékosok bezárhatják számláikat, ha úgy vélik, hogy a szerencsejáték problémákat okoz számukra, vagy bármilyen okból kifolyólag. Ennek legjobb módja, ha felveszi a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal, és ők segítenek nekik megalapozottabb döntést hozni.

Kell bónuszkód az üdvözlő bónuszhoz?

Az első üdvözlő bónusz akkor kerül hozzáadásra a számlához, amikor a játékos sikeres átutalást hajt végre. A második, harmadik és negyedik üdvözlő bónuszhoz a játékosoknak a következő PELAA2, PELAA3 és PELAA4 bónuszkódokat kell használniuk.

A Játék befizetés nélküli bónuszt kínál?

Jelenleg a Játék Casino nem kínál befizetés nélküli bónuszt játékosainak. Ha ez a jövőben megváltozik, a játékosok értesítést kapnak.

Hogyan vehetek fel pénzt a számlámról?

A játékosok különböző lehetőségek közül választhatnak, amikor nyereményt szeretnének kivenni a számlájukról. Nincs más dolguk, mint a Pénztár felé menni, és a Kivétel szakaszból ki kell választani a használni kívánt fizetési módot. A játékosoknak itt kell szem előtt tartaniuk, hogy a kifizetéshez ugyanazt a fizetési módot kell használniuk, mint amit a befizetéshez használtak.

Érvek
+ Számos szoftverszolgáltató 🦩
+ SSL titkosítva 🛡
+ Mobilbarát tervezés 📱
Ellenérvek
- Sok korlátozott ország

Tények a kaszinóról

Year foundedYear founded: 2018
Befizetési módszerekBefizetési módszerek (24)
AstroPay
BokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
Entropay
Euteller
GiroPay
Interac
JetonMaestroMasterCardNetellerPayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
SkrillSofortTrustlyVisa
iDebit
instaDebit
BónuszokBónuszok (1)
JátékokJátékok (1)
LicencekLicencek (4)
NyelvekNyelvek (5)
angol
finn
norvég
német
svéd
OrszágokOrszágok (24)
Bahrein
Bulgária
Dánia
Dél-afrikai Köztársaság
Egyesült Arab Emírségek
Egyesült KirályságEgyesült Államok
Grúzia
Kanada
Katar
Kuvait
Kína
Lengyelország
Mexikó
Nigéria
Norvégia
Oroszország
Peru
Svájc
Svédország
Szaúd-Arábia
Törökország
Venezuela
Új-Zéland
PénznemekPénznemek (25)
USA-dollár
angol font
bahreini dinár
bolgár új leva
dán korona
dél-afrikai rand
euró
grúz lari
kanadai dollár
katari rial
kuvaiti dínár
kínai jüan
lengyel zloty
marokkói dirham
mexikói peso
nigériai naira
norvég korona
orosz rubel
perui sol
román lej
svéd korona
szaúdi riyal
török líra
venezuelai bolivar
új-zélandi dollár
SzoftverekSzoftverek (20)
Támogatási típusokTámogatási típusok (1)