A(z) Leo Vegas Online Casino értékelése - Gyik

Age Limit
Leo Vegas
Leo Vegas is not available in your country. Please try:
Befizetési módszerek
PayPalSkrillMasterCardVisaTrustlyNetellerPaysafe Card
Trusted by
Malta Gaming AuthorityUK Gambling CommissionSwedish Gambling Authority

Gyik

Itt található az összes gyakori kérdés listája, amelyet a Leo Vegas játékosok feltesznek a kaszinónak.

Honnan tudhatom, hogy a dokumentumaimat ellenőrizték?

Miután elküldte azokat a dokumentumokat, amelyek segítenek fiókja ellenőrzésében, a kaszinó visszaigazolást küld a regisztrált e-mail címére. Ha a dokumentumok nem felelnek meg a követelményeknek, akkor ismét e-mailben értesítik Önt, és Ön elküldheti a megfelelő dokumentumokat, és felgyorsíthatja az ellenőrzési folyamatot.

Ellenőriznem kell a fizetési módomat?

Igen, igazolnia kell a fizetési módot annak bizonyításához, hogy Ön a hitelkártya vagy bankszámla tulajdonosa. A kaszinó megkövetelheti, hogy küldjön fényképet az Ön által használt befizetési módról.

Ha hitelkártyát használ a befizetéshez, el kell küldenie egy fényképet a hitelkártyájáról. A képen az első 6 és az utolsó 4 számjegynek láthatónak kell lennie. Biztonsági okokból fedje le a többi számjegyet. Amikor képet küld, ne feledje, hogy mind a 4 sarkának láthatónak kell lennie.

Ha e-pénztárcát használ, a fizetési módot egy képernyőkép feltöltésével ellenőrizheti, amelyen látható az e-mail címe, számlaszáma, neve és a cég logója.

Ha bankszámláját használja pénz befizetésére és pénzfelvételére a kaszinószámlájáról, akkor banki kivonatot vagy képernyőképet kell küldenie az online bankszámlájáról. A képernyőképen a bankszámlaszám utolsó 6 számjegyét és a bank logóját is tartalmaznia kell.

Milyen típusú dokumentumokat kell küldenem személyazonosságom igazolásához?

Személyazonossága igazolásához fényképes igazolványt kell küldenie, amely tartalmazza születési helyét. Az igazolványodról fényképet kell küldened, ahol mind a négy sarok látható, és a képek tiszták.

A cím igazolásához 3 hónapnál nem régebbi közüzemi számlát kell küldenie. Készíthet képernyőképet, ha van online számlája, vagy lefényképezheti a dokumentumot, és feltöltheti. Amikor bármilyen dokumentumot küld, a következő dolgoknak láthatónak kell lenniük:

  • A neved
  • Címed
  • A kiadás dátuma
  • A cég neve/logója

Hogyan töltsem fel a dokumentumaimat?

A dokumentumok feltöltéséhez be kell jelentkeznie fiókjába. Csak lépjen a "Fiókom" és a "Fiókellenőrzés" oldalra. Ha most először tölt fel dokumentumokat az oldalra, akkor a videóban megnézheti, hogyan töltheti fel gyorsan és egyszerűen dokumentumait.

Mikor kell elküldeni a dokumentumokat ellenőrzésre?

A kaszinó általában dokumentumokat kér az első kifizetés előtt. Az is előfordulhat, hogy a kaszinó bizonyos dokumentumokat különböző időpontokban is kér.

Mennyi ideig tart, amíg a kaszinó igazolja a számlámat?

A dokumentumok ellenőrzése és jóváhagyása után megerősítő e-mailt kap. Ha különböző dokumentumokat kell küldenie, a kaszinó e-mailben értesíti Önt. Másrészt, ha bármilyen kérdése van, forduljon az Ügyfélszolgálathoz, és szívesen segítenek Önnek.

Használhatom a baráti kártyát a befizetéshez?

Csak a saját hitelkártyáját használhatja, mert a kaszinó nem engedélyez olyan összeget a számlájára, amely nem az Ön fizetési módjáról származik.

Milyen fizetési módokat használhatok pénz befizetésére és kifizetésére a Leo Vegasban?

A következő módszereket használhatja, ha pénzt szeretne befizetni a Leo Vegasba:
  • VÍZUM
  • Megbízhatóan
  • Neteller
  • Skrill
  • Paysafecard

Mennyi a minimális befizetés összege a Leo Vegasban?

A minimális befizetés összege 10 dollár, ha valódi pénzben szeretne játszani a Leo Vegasban.

Hogyan kell visszavonni?

A pénzfelvétel nagyon egyszerű, de most először teszi ezt, mi azért vagyunk itt, hogy segítsünk. Lépjen a Kifizetés oldalra, és válassza ki a korábban használt módot a kifizetéshez. Adja meg a felvenni kívánt összeget, és kövesse az egyszerű lépéseket. Szeretnénk még egyszer felhívni a figyelmet arra, hogy a nyeremény kifizetéséhez igazolnia kell számláját.

Miért nem tudok visszavonni?

A minimális összeg, amit kivehetsz, 10 dollár, ennél kevesebbet nem tudsz kivenni. Egy másik fontos dolog, amit érdemes megjegyezni, hogy teljesítened kell a fogadási követelményeket, mert ha aktív bónuszod van, akkor nem tudsz kifizetést végrehajtani.

Lemondhatom a visszavonást?

Amikor kifizetést kér, az összege egy bizonyos ideig függőben lesz. A legtöbb esetben a függőben lévő időszak 24 óra, és ez idő alatt kérheti a visszavonást. Ehhez lépjen a Kivonások oldalra, és kattintson a "Kivonás visszavonása" gombra. Ezzel az Egyenleg oldalra jut, ahol megtalálja a függőben lévő kifizetést, és a „Pénz felhasználása” gombra kattintva törölheti a kifizetést. Ha a pénzt elküldték Önnek, többé nem tudja lemondani a kifizetést.

Nem kaptam meg teljesen a nyereményemet. Miért van ez így?

Néha egyes fizetési módok díjat tartalmaznak. Tehát mielőtt kiutalná, ellenőrizze, hogy az Ön által használt fizetési mód esetében ez a helyzet.

Hozzáadhatok vagy eltávolíthatok kártyát a fiókomból?

Amikor új kártyával fizet be, a rendszer automatikusan hozzáadja és elmenti az Ön által preferált fizetési módot. Ha kártyát szeretne eltávolítani a fiókjából, a következőket kell tennie:
  • Jelentkezzen be fiókjába, és válassza a Fizetési módok lehetőséget.
  • Minden kártya mellett van egy „eltávolítás” gomb. Kattintson arra, amelyik a nem kívánt kártya mellett található.
  • Erősítse meg tevékenységét.

Hol találok ajánlatokat és bónuszokat?

Fiókjában található egy „Ajánlatok” oldal, ahol megtekintheti az Ön számára elérhető összes ajánlatot és bónuszt.

El kell fogadnom az ajánlatokat és a bónuszokat?

Rajtad múlik, hogy elfogadod-e az adott ajánlatot vagy sem. Elutasíthatja az ajánlatot, vagy egyszerűen figyelmen kívül hagyhatja a kártyát, és az eltűnik, miután lejár.

Kaptam ingyenes pörgetést, de még mindig nem jelennek meg. Miért van ez így?

Néha eltarthat egy ideig, amíg az ingyenes pörgetések megjelennek a nyerőgépben. Ebben az esetben várjon néhány percet, majd ellenőrizze újra.

Kivehetem az ingyenes pörgetéseimből származó nyereményt?

A legtöbb esetben az ingyenes pörgetések promóciója bizonyos fogadási követelményekkel jár, amelyeket teljesítenie kell a kifizetés előtt. Ne feledje, hogy az ingyenes pörgetéseket az igénylést követő 72 órán belül fel kell használni.

Korlátozhatom a szerencsejáték-oldalakhoz való hozzáférésemet?

Igen, ha úgy gondolja, hogy szerencsejáték-problémája van, a Leo Vegas különböző eszközöket ajánl, amelyek segítségével segíthet. Két különböző blokkoló eszközt telepíthet eszközére, és ezek korlátozzák a szerencsejáték-oldalakhoz való hozzáférést, és szűrik a kaszinóktól kapott értesítéseket. A Gamban és a Betfilter olyan termékek, amelyek nagy segítségnek bizonyultak a játékosok számára.

Lezárhatom a fiókomat a Leo Vegasnál?

Ha úgy gondolja, hogy szerencsejáték-függőség alakul ki, akkor azt javasoljuk, hogy tartson egy kis szünetet a szerencsejátékban. Ha úgy gondolja, hogy szerencsejátéka kikerül a kezei közül, fontolja meg fiókja végleges bezárását. Ehhez kövesse az alábbi egyszerű lépéseket:
  • Menjen a profiljához, és kattintson az „Önkizárás” lehetőségre.
  • Kattintson a „Végleges” fülre, majd a „Végleges bezárás” gombra.

Meg tudom változtatni a határaimat?

Igen, bármikor módosíthatja a fiókjában beállított korlátokat. De ne feledje, hogy minden alkalommal, amikor növelni szeretné a limitet, 24 órát kell várnia. Ha módosítani szeretné fiókja korlátait, de nem tudja, hogyan kell ezt megtenni, bármikor kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálattal, és ők szívesen segítenek Önnek.

Lemondhatom a fogadásomat?

Ha egyszer megtett egy fogadást, azt nem lehet törölni. Emiatt azt szeretnénk, hogy legyen óvatos, mielőtt fogadást tesz.

Nem találom a kedvenc játékomat a Leo Vegasban. Miért van ez így?

Lehet, hogy kedvenc játékát eltávolították a szolgáltatótól. De itt nincs miért aggódni. A Leo Vegasban rengeteg különféle játékot találhatsz, amelyeket felfedezhetsz, és biztosak vagyunk benne, hogy hamarosan találsz egy új kedvenc játékot.

Mik azok az élő kaszinó játékok?

Az élő kaszinó az online szerencsejáték legújabb trendje, és az élő kaszinójátékokat akár stúdióból, akár földi kaszinóból közvetítik. Minden játékot egy élő osztó vezet, hogy az élmény még valósághűbb legyen. Ez lehetővé teszi, hogy kérdéseket tegyen fel a szabályokkal és stratégiákkal kapcsolatban.

Megváltoztathatom a becenevemet?

Igen, ha meggondolja magát a becenevével kapcsolatban, megváltoztathatja. Ehhez fel kell vennie a kapcsolatot a Leo Vegas ügyfélszolgálati csapatával, akik végigvezetik a folyamaton.

Mi történik a fogadásommal, ha elveszítem a kapcsolatot?

Ha játék közben megszakad a kapcsolat, akkor az Ön által megtett fogadás megtörténik, és az eredményt az ismételt csatlakozás után láthatja.
Total score8.1
Érvek
+ Mobile of Mobile
+ Top Class Live Casino

Tények a kaszinóról

Year foundedYear founded: 2012
Befizetési módszerekBefizetési módszerek (17)
Bank transferCredit Cards
Debit Card
Klarna
MaestroMasterCardMuchBetter
Neosurf
Neteller
POLi
PayPalPaysafe Card
Postepay
Skrill
Swish
TrustlyVisa
BónuszokBónuszok (7)
JátékokJátékok (57)
Live 3 Card Brag
2 Hand Casino Hold'em
All Bets Blackjack
Amerikai Futball
Asztali Tenisz
Aussie Rules
Baccarat
Baseball
Blackjack
Box
CS:GO
Call of Duty
Casino Stud JP Emulator
Darts
Dota 2
Esport
First Person Baccarat
Forma 1
Futball
Gaelic Football
Golden Wealth Baccarat
Golf
Háromlapos póker
Jéghoki
Kosárlabda
Krikett
Labdarúgás-fogadás
League of Legends
Live Baccarat Lounge No Commission
Live Mega Wheel
Live Playboy Baccarat
Live Progressive Baccarat
Live Super Six
Live Texas Holdem Bonus
Live XL Roulette
MMA
Motorverseny
NyerőgépPai Gow
Politika
Póker
R6
Rulett
Snooker
Soho Blackjack
Soiree Blackjack
Sport
StarCraft II
Szörfölés
Television
Tenisz
Téli Sportok
UFC
Valorant
Videópóker
Wheel of Fortune
Ügetés
LicencekLicencek (8)
NyelvekNyelvek (7)
angol
dán
német
olasz
portugál
spanyol
svéd
OrszágokOrszágok (11)
Brazília
Chile
Dánia
Egyesült Királyság
Finnország
Norvégia
Olaszország
Peru
Svédország
Írország
Új-Zéland
PartnerprogramPartnerprogram (1)
PénznemekPénznemek (5)
Czech Republic korunas
angol font
euró
kanadai dollár
svéd korona
SzoftverekSzoftverek (30)
Támogatási típusokTámogatási típusok (2)