Online kaszinó
onlinecasinorank.hu
  • Kaszinók pénznemek szerint
  • Kaszinók országok szerint
  • Kaszinóbónusz
  • Kaszinójátékok
  • Letéti módok
  • Újdonságok

A Genesis nem érhető el az Ön országában. Kérlek próbáld meg:

Genesis

Genesis Online kaszinó Felülvizsgálat 2020 - Gyik

  • Új kaszinó 2018
  • Nagyon mobilbarát
Bónusz1000 $
8Értékelés

Gyik

Összegyűjtöttük választ a leggyakoribb kérdésekre a Genesis Casino a GYIK.

📌 Mikorra várható az én szabad pörgetést?

  • Ha számlát nyitni, és fizess kap az első tétel a 30 ingyenes pörgetést 24 órán belül.

  • 📌 Milyen hosszú az elállási folyamatot?

  • Minden attól függ, a használt módszert a pénzt felvenni. A kaszinó feldolgozza kivonás között 24 és 72 óra.

  • 📌 Meddig tart, ellenőrzi a számla?

  • Miután a kaszinó megkapja az összes szükséges dokumentumot akkor figyelembe kell ellenőrizni, 48 és 72 óra.

  • 📌 Mi történik, ha elveszítem az internetkapcsolat, míg játszom élő játék?

  • Ha elveszti internet-kapcsolat játék közben az élő asztali játékok, a játék a szokásos módon folytatódik. Ha nem tud csatlakozni azonnal, akkor a tét jegyzi a „stand”, és ez azt jelenti, hogy ezen a ponton, amikor nem szedi további intézkedéseket. Miután visszanyeri az internet-kapcsolat akkor ellenőrizze az összes fogadás, hogy kerültek a játék története.

  • 📌 megkérdezhetem az élő kereskedő az esetre, ha valami kérdése a fiókomat?

  • Az élő kereskedő nem férnek be fiókjába, és a személyes adatokat. Akkor kérje meg őket kérdése stratégiák a játékot játszunk, de nem a fiókjában. Ha bármilyen kérdése merül fel a számla vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és megteheti, hogy élő chat, telefonon vagy e-mailben.

  • 📌 Felelősségteljes játék - én meggondoltam magam illetően én önkizárás. Lehet törölni?

  • Ha egy játékos a brit akkor nem törli a önkizárás, más játékosok. Meg kell írni egy kérelmet, beleértve a lehető legtöbb részletet miért szeretné megnyitni a fiókot. Lesz 7 nap türelmi időszak, ad egy esélyt, hogy vizsgálja felül a döntést. A játékosok az Egyesült Királyságban kell várni a önkizárást a végéig, még mielőtt elérhetnék a számlákat.

  • 📌 Felelősségteljes játék - Mi a teendő, ha a önkizárást végek?

  • Miután a önkizárást lejárt, a számla lesz újra automatikusan megnyílik. UK lakosok kell küldeni a kérelmet, hogy újra megnyitja a számla.

  • 📌 Felelősségteljes játék - Can I véglegesen megszüntetni a fiókomat?

  • Ha szeretné, hogy végleg bezárja a fiókot kell kapcsolatba az ügyfélszolgálattal a [email protected]

  • 📌 Felelősségteljes játék - Hogyan regisztrálni GAMSTOP?

  • Ha azt szeretnénk, hogy iratkozzon fel GAMSTOP meg kell látogatni www.gamstop.co.uk és adja meg néhány személyes adatokat, mint az Ön neve, születési dátumát és e-mail címét, csak hogy néhányat említsünk. Ön kap egy e-mailt egy 24 órás időszak, és ha egyszer nem a önkizárást lesz hatásos.

  • 📌 Felelősségteljes játék - Hogyan önálló kizárják szerencsejáték?

  • Ha úgy gondolja, hogy a szerencsejáték szokás kezd ellenőrizhetetlenné ez egy jó ötlet, hogy lelassítani a dolgokat. Bezárhatja fiókját minimum 7 napig, amíg egy év. Ha azt szeretnénk, hogy megnyitni a fiókot újra meg kell majd várni a 7 nap, ami a hűvös idő alatt. A játékosok az Egyesült Királyságban is eltarthat egy időtúllépés 1 és 45 nap vagy önálló kizárni magukat a szerencsejáték egy 6 hónapos időszakra. A önkizárást fiókját nem aktiválódik semmilyen körülmények között. Ha nem tud bejelentkezni a fiókjába, ebben az időszakban is. Javasoljuk, hogy a self-kizárja magát a másik beszámoló a különböző cégek a saját jó. Azt is telepíthető szoftver, amely lehetővé teszi a hozzáférést megtilthatja bármely szerencsejáték site. Azt javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, mielőtt bármilyen további lépéseket.

  • 📌 tudom megváltoztatni a hibás személyes adatait?

  • Lehetőséged van, hogy változtatni néhány személyes adatait, ha úgy gondolja, hogy hibázott a regisztrációs folyamat során. Be kell jelentkeznie fiókjába, és válassza ki a profilt lapot. Nem tudod megváltoztatni a nevét, születési dátumát és lakóhely szerinti ország biztonsági okokból. Amennyiben további segítségre van szüksége, amire szükség van a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

  • 📌 Mi a teendő abban az esetben, elfelejtettem az email címet szoktam regisztrálni a kaszinó?

  • Ha elfelejtette az e-mail címet, amelyet az első alkalommal jelentkezett a kaszinó meg kell küldeni egy e-mailt [email protected] és a magasan képzett csapat a Genesis kaszinó segíteni fognak.

  • 📌 azt hiszem, hogy már van egy fiókot Genesis Casino. Hogyan ellenőrizhetem, ha ez igaz?

  • Ha úgy gondolja, hogy már van egy fiókot Genesis Casino de nem emlékszik a bejelentkezési adatokat kell a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a [email protected] és a csapat képes lesz, hogy ellenőrizze, és ellenőrizze adatait. Ezzel meg is elkerülve, miután a fiók zárva.

  • 📌 Mi történik, ha az ember problémákat a regisztrációs oldalon?

  • A legtöbb időt, ha kap egy hibaüzenetet bizonyos esetekben nem lesz magyarázat, hogy mit kell tennie. Ha talál állandó problémát, amikor próbál regisztrálni a kaszinó, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és segít, és segít a regisztráció befejezéséhez.

  • 📌 Hogyan találom meg a profil oldal?

  • Az első dolog, amit meg kell tennie, hogy jelentkezzen be a fiókjába, akkor menj a „Saját fiók” lapon, amely megtalálható a felső navigációs sáv. Ez elviszi a kezdőlap és onnan megtalálja a Profil lapon az oldalsó menüben.

  • 📌 Lehetséges, hogy több mint egy számla?

  • Minden felhasználónak lehetősége van, hogy csak egy fiókot. A kaszinó fenntartja magának a jogot, hogy törölje ismétlődő számlák.

  • 📌 Lehetséges, hogy ellenőrizze a számla és tranzakció története?

  • Ha megy a Fiókom és rákattint tranzakciók lapon látható a fiók tevékenységét. Ha további segítségre van szüksége akkor lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

  • 📌 Ki kell kérni az esetre, ha kérdése van a fiókomban?

  • Minden alkalommal, amikor nehézségei vagy bármilyen kérdése fiókjába, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal élő chat, telefon vagy e-mailben, és szívesen segít Önnek.

  • 📌 Kikapcsolhatom én előfizetés hírlevelek és akciók?

  • Amennyiben szeretne nem kap hírlevelet a kaszinó egyszerűen kattintson a „Leiratkozás” gombra, amely megtalálható a végén minden e-mailt. Egy másik módja, hogy kapcsolja ki az értesítéseket, hogy frissítse a „Saját értesítések” beállításokat, és nem kap semmilyen értesítést a Genesis Casino.

  • 📌 Lehetséges, hogy változtassa meg a e-mail címet?

  • Igen, meg tudod változtatni az email címét bármikor akar, és a folyamat nagyon egyszerű. Be kell menni a fiókjába, és keresse meg az „E-mail megváltoztatása” fülre, és kövesse az utasításokat.

  • 📌 Azt hiszem, van egy szerencsejáték probléma. Kihez fordulhatok segítségért?

  • Online szerencsejáték lehet egy szórakoztató és jövedelmező tevékenység, de időről időre néhány játékos eltéved az egész folyamat. Úgy vélik, hogy tudnak jövedelemhez szerencsejáték csupán, vagy azt hiszik, hogy lehet játszani több vissza a pénzt veszítettek. Akárhogy is van, a kérdés komolyan kell venni, és ha úgy gondolja, hogy kifejlesztettek egy játékszenvedély, akkor segítséget kell kérnie. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és végigvezeti a szükséges lépéseket, és tegye meg a kérdések a kezedben.

  • 📌 Hogy biztosítsuk, hogy fogok kapni e-maileket a Genesis Casino?

  • Ez nagyon egyszerű, és csak annyit kell tennie, hogy adjunk GenesisCasino.com a szolgáltató „Biztonságos Sender” listáján.

  • 📌 Hibáztam, amikor megosztottam a személyes adatokat a regisztráció során. Mit kellene tennem?

  • Amikor megtudja, hogy néhány részletet, amit megosztott a kaszinó nem megfelelő, akkor vegye fel a kapcsolatot a kaszinó azonnal. Akkor sem küld egy e-mailt [email protected] vagy élő chat. Support szerek több lesz, mint szívesen segít.

  • 📌 Does Genesis Casino az összes szükséges engedélyt?

  •  A kaszinó üzemelteti Genesis Global Limited és törvényei szerint bejegyzett Málta és szabályozza a Máltai Szerencsejáték Hatóság az engedély számát MGA / B2C / 314/2015. A kaszinó engedélyezett és szabályozott az Egyesült Királyság Szerencsejáték Bizottság az engedély számát 000-045235-R-324-169-008

  • 📌 Mennyire biztonságos küldeni a személyes dokumentumokat a kaszinó?

  • Minden dokumentum a kaszinó kap tartják biztonságos környezetben, és kizárólag e vezető biztonsági személyzetet.

  • 📌 Mennyire biztonságosak az adataimat és a tevékenység Genesis Casino?

  • Abban a pillanatban, amikor bejelentkezik a fiókjába, minden tevékenység védett szokásos titkosítási technológia. Ez azt jelenti, hogy az összes személyes információt, és az összes tevékenység a honlapon titokban tartjuk. Genesis Casino világszerte elismert, és az egyik fő oka, hogy azért van, mert ez biztosítja a biztonságos, felelősségteljes és biztonságos játék környezet.

  • 📌 Mi GDPR?

  • GDPR vagy általános adatvédelmi rendelet szabályozza, hogy a vállalatok az Ön személyes adatait. Ez az Ön neve, címe vagy telefonszáma, csak hogy néhányat. Az alábbiakban vázoltunk, hogy ez hogyan érinti Önt.

  • 📌 tudok néhány személyes adatok törlésére?

  • Minden olyan információt, amely az adatbázisban tárolt egy meghatározott 5 éves időtartamra nem lehet megváltoztatni nélkül. Ez a szabályozás által meghatározott pénzmosás megelőzéséről és a terrorizmus finanszírozásának szabályzat. Kérjük, ne feledje, hogy minden információ a kaszinó rólad fogják semmisíteni, ha a megőrzési időszak letelt.

  • 📌 Miért a kaszinó van szüksége a személyes adatokat?

  • A kaszinó a törvény által előírt, hogy az Ön magas színvonalú szolgáltatást. A kaszinó képes feldolgozni al a személyes adatokat, ha elfogadja, hogy ugyanaz. További információért, ezért javasoljuk, hogy ellenőrizze a kaszinó adatvédelmi irányelveit.

  • 📌 Meddig tart befizetni?

  • A legtöbb befizetési mód áll rendelkezésre Genesis Kaszinó azonnali. Ez azt jelenti, hogy ha befizetsz a pénz kerül át a mérleg perceken belül. Egyes befizetési módok hosszabb időt vehet igénybe attól függően, hogy melyik szolgáltatót használ, és az országot.

  • 📌 Hogyan befizetni?

  • Befizetés nagyon egyszerű, csak meg kell találni a betét gombot, amely a jobb felső oldali minden oldalon, vagy mehetsz a Saját fiók oldalon. Vannak különböző befizetési módszer áll rendelkezésre, és ki kell választani azt, amelyik illik hozzád a legjobban. Meg kell emlékezni, hogy ha egyszer úgy dönt, a befizetési mód, meg kell, hogy ugyanazt a módszert használja, ha felveszi a pénzét. Genesis Casino a következő befizetési módok: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe vagy banki átutalás. Ha problémába ütközik, amikor megpróbálja befizetni vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal további segítségért.

  • 📌 tettem utalást, de az alapok még mindig nem az én egyensúlyt. Mit kellene tennem?

  • Az első dolog, amit tennie kell, hogy ellenőrizze, hogy a pénzt levonták a számláját. Ha igen, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és tudják nyomon követni a pénz és oldja meg a problémát. Bizonyos esetekben meg kell küldeni egy példányt a tranzakció, így az ügyfél szereket vizsgálja meg a fizetési szolgáltatót.

  • 📌 Mennyire biztonságos a pénzem a Genesis Casino?

  • Genesis Casino biztosítja a biztonságos és megbízható környezet a játékosok. Minden információ titkosított köszönhetően az SSL-kapcsolatok a kaszinó célokra. Ez azt jelenti, hogy csak azok az emberek, akik célja, hogy olvassa el az információkat, és senki más. A fizetési módok, hogy a kaszinó felhasználások PCI-kompatibilis, ami azt jelenti, a kártya adatait biztonságosan kezeljük. Csúcstechnikát alkalmaznak annak érdekében, hogy a pénzügyi adatai biztonságban a jogosulatlan módosítása vagy felhasználása.

  • 📌 Milyen valutát lehet használni, hogy a letét Genesis Casino?

  • Minden brit játékos kell használni GBP amikor befizetni a számlájukra. Egyéb devizák támogatott a Genesis Casino: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, gél, TRY, CNY, NYZ, MXN NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Meg kell emlékezni, hogy az összekapcsolása után az árfolyam fiókjába, ha regisztrál a kaszinó, azonos valutában nem lehet változtatni a jövőben.

  • 📌 tettem kifizetési kérelem, de már meggondoltam magam. Lehet törölni?

  • Igen, lehetséges, hogy megszünteti a kifizetési kérelmét. Be kell, hogy fejét a Fiókom és kattintson a Folyamatban Kivonás fülre. Csak kövesse az utasításokat, és akkor törölheti a kifizetési kérelmét, nincs idő.

  • 📌 én nehezen felveszi a pénzét. Mi a baj?

  • Az első dolog, amit tennie kell, hogy ellenőrizze, hogy az összes információt, amit nyújtott a kaszinó a regisztráció során a valóságnak. Ezek a leggyakoribb okokat visszavonása nem történik: · Meg nem ellenőrizte fiókját. · Próbál vehet fel több pénzt, mint te a mérleg · A bankszámlaszám helytelen · Van egy aktív bónusz, hogy kell megforgatni Ha ellenőrizni és úgy találta, hogy minden információ helyes, akkor azt javasoljuk, hogy próbálja megnyitni a fiókban egy másik böngészőt. Ha a probléma továbbra is fennáll az utolsó lépés az, hogy a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és az ügynökök megpróbálják megoldani a problémát.

  • 📌 Vannak olyan költségek, amelyek a kivonás?

  • Van egy 2% -os kezelési díj részt, amikor felveszi a pénzét. Mielőtt erősítse meg elállási értesítést fog kapni az összeget. Ne feledje, hogy a kérelmező a visszavonás akkor fogadja el a díjakat is. Vannak olyan fizetési mód, ha az összeg lehet kevesebb, mint ez.

  • 📌 használhatom a bónusz pénzt minden kaszinó játékok?

  • Néhány bónuszok korlátozódnak bizonyos játékokat, míg mások lehet alkalmazni, hogy minden játék. Mielőtt megkapja a bónusz pénzt kell ellenőrizni a bónusz Feltételek először.

  • 📌 tudok lemondani egy bónusz?

  • Igen, akkor átadja a bónusz, mielőtt elkezd játszani. Akkor is lemondani egy bónusz, ha már elkezdett játszani, és fogadást. Meg kell emlékezni, hogy ha úgy dönt, hogy ezt, hogy az összes nyeremény lesz átadás is, és az összes veszteség levonásra kerül a valódi pénzt. Annak érdekében, hogy ezt, hogy el kell menni a Fiókom majd Balance és a bónusz fülre, majd kattintson a „Forfeit” gomb alatt az aktív bónuszt.

  • 📌 Mik a fogadási követelmények a bónusz?

  • A bónusz, ha befizetéshez csak plusz pénzt a kaszinó jutalmazza meg, így játszhat tovább, és próbálja ki több játékot. Mind a bónuszokat, hogy a kaszinó kínál jön a fogadási követelmények, hogy meg kell, hogy megfeleljen, mielőtt pénzt felvenni. A bónuszok és a szabad pörgetések Genesis Casino kell megforgatni 40-szer, hacsak másként nem jelezzük. Tudod, hogy a visszavonás előtt már megforgatni a bónuszt, de ez azt jelenti, hogy el fogja veszíteni a bónusz pénzt, és minden nyeremény is.

  • 📌 tudok játszani ingyen?

  • Igen tudsz. Egyes játékok játszhatók demo változata, míg mások nem. Ez általában a helyzet az élő játék, ahol minden asztalnál helyet számára vannak fenntartva fizető játékosok.

  • 📌 Hogyan lehet aktiválni szabad pörgetést?

  • Időről időre a kaszinó díjat a hűséges játékosok egy szabad pörgetést kipróbálni egy új játékot. Aktiválja a szabad pörgetések nagyon egyszerű. Csak azt kell jelentkezned a játékot, és akkor kap egy értesítést mutatja a számos ingyenes pörgetést akkor került sor.

  • 📌 Vannak a kaszinó játékok tisztességes és véletlenszerű?

  • Az a tény, hogy a kaszinó kínál játékokat jól ismert és megbízható szolgáltató azt mondja, minden. Minden játék már tesztelték a világ egyik legtapasztaltabb és megbízható szerencsejáték tesztlaborunkba úgynevezett Technical Systems Testing, egy része a Gaming Laboratories International. Továbbá, a játék által jóváhagyott eCOGRA, amely egy nemzetközileg akkreditált vizsgálati intézet székhelye Londonban van. Ez azt jelenti, hogy a véletlenszám-generátor 100% magabiztos és elfogulatlan.

  • 📌 Melyik szoftver szolgáltató megtalálható a Genesis Casino?

  • Abban Genesis Casino, megtalálja játékot néhány a legjobb szoftver szolgáltatók egyre többek NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive, lejátszás n`Go, és az Evolution.

  • 📌 Mi történik, ha elveszíti internetkapcsolat, míg a játékot?

  • Semmi sem történik, ha elveszíti kapcsolatot. A játékot játszunk szünetel, és ha egyszer visszanyerje kapcsolat lesz folytatni, ahol abbahagyta az első helyen. Ön soha nem fogja elveszíteni a pénz miatt a leválasztás.

  • 📌 én gondjai fakitermelés a számlámra?

  • Akkor valószínűleg a rossz bejelentkezési adatait, vagy talán Caps Lock be van kapcsolva, a billentyűzeten. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor megpróbálhatja visszaállítani azt az Elfelejtett jelszó linkre a Súgó menü. Ha a probléma továbbra is fennáll, akkor javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal további segítségért.

  • 8Értékelés
    Online Casino

    Gyors tények a kaszinóról

    Partnerprogram (1) +
    Affiliate Cruise
    Nyelvek (5) +
    angol
    finn
    norvég
    német
    svéd
    Országok (25) +
    Bulgária
    Csehország
    Dél-afrikai Köztársaság
    Egyesült Királyság
    Egyiptom
    Etiópia
    Horvátország
    Jordánia
    Kamerun
    Kanada
    Katar
    Kenya
    Lengyelország
    Marokkó
    Mexikó
    Nigéria
    Norvégia
    Németország
    Omán
    Oroszország
    Peru
    Svájc
    Szaúd-Arábia
    Tunézia
    Venezuela
    Támogatási típusok (2) +
    Kaszinók (2) +
    Pénznemek (26) +
    Czech Republic korunasUSA-dollárangol font
    ausztrál dollár
    bolgár új leva
    dán korona
    dél-afrikai rand
    dél-koreai won
    euró
    grúz lari
    horvát kuna
    kanadai dollár
    kínai jüan
    lengyel zloty
    magyar forint
    mexikói peso
    nigériai naira
    norvég korona
    orosz rubel
    perui sol
    román lej
    svájci frank
    svéd korona
    török líra
    ukrán hrivnya
    új-zélandi dollár
    8Értékelés
    LinkekSzerencsejáték-függőségNyilatkozatFelelősségteljes játékAdatvédelmi irányelvekFelhasználási feltételekSitemap
    Az Online Casino Rank egy független online játékportál, amely aktuális és pontos információkat nyújt az online kaszinók világáról.
    © onlinecasinorank.hu 2020