Ezt az online kaszinót 2015 utolsó negyedévében hozták létre. Azokat az embereket fejlesztették ki, akik a Polder Online kaszinót birtokolták és működtették. A Casino Casino egy megbízható és jó hírű online kaszinó, amely a világ minden tájáról érkező embereket vonzza. Egyszerű és hatékony, ezért nagyon népszerű.

Akciók

A CasinoCasino kiváló regisztrációs bónuszokat kínál. Valójában megkapja a kettős szórakoztató bónuszt, csak azért, mert feliratkozik és üdvözölte. Szintén kapsz egy teljes száz százalékos üdvözlő bónuszt, ami 100 euróig terjed és számít. Ezután újra megkapod ugyanazt az üdvözlő bónuszt, a második bónusz mellett.

Játékok

Sokféle szórakoztató és izgalmas játék van. Várja, hogy szinte minden nyerőgépet kínál. Az asztali játékok ugyanolyan lenyűgözőek, mint a széles választék. Minden fajta legjobb pókerjátékokat kínálnak. Az élő kaszinó mindent kínál a ruletttől a blackjackig.

Szoftver

A CasinoCasino játékokat kínál a legjobb szoftverszolgáltatóktól. A CasinoCasino élt a Microgaming szoftverrel az élő kaszinójátékokhoz. Használják a piacon a legjobb Microgaming szoftvert is. Várható, hogy megtalálja a legjobb szoftverpartnereket, amelyek közé tartozik a Big Time Gaming, a NetEnt, az Evolution, a Blueprint és sok más.

Letéti módok

Számos betéti módszer áll rendelkezésre. Mindössze egy gombra kell kattintani, és kövesse a lépéseket. Elfogadják a Visa, Mastercard, Skrill, Neteller és Paysafe használatát. Alternatívaként az ügyfelek választhatnak az EPRO, a Zimpler, a Trustly vagy akár a banki átutalások közül. Sok egyszerű és biztonságos letéti módszer áll rendelkezésre.

Pénzfelvételi módok

Különböző visszavonási lehetőségek állnak rendelkezésre. Üdvözöljük az Ön igényeinek és igényeinek leginkább megfelelő visszavonási módszer kiválasztását. A hétfőtől péntekig 18 óráig feldolgozott visszavonások ugyanazon a napon kerülnek átadásra. Ha később visszavonja a visszavonás iránti kérelmet, akkor azt a következő napon kezeli.

Nyelvek

A kaszinó csak három hivatalos nyelven működik. Ezek a nyelvek finn, német és angol nyelven állnak. Teljes támogatást nyújt ezeken a nyelveken telefonon, csevegésen és e-mailen keresztül. Választhat, hogy a kaszinójátékokat ezen nyelveken kívánja lejátszani. Sajnos a kaszinó csak ezekre a nyelvekre korlátozódik. Más nyelvek még nem állnak rendelkezésre.

Pénznemek

A valuta szempontjából az egyetlen, amelyet támogatott és támogatott az euró. Minden pénzügyi tranzakciót az euróval kell végezni. Sajnos ez az elsődleges pénznem az ajánlatban, és más pénznemek még nem támogatottak. Mivel azonban az euró, széles körben használják, és sokan játszhatnak.

Támogatás

A CasinoCasino számos élő játékot kínál az élvezethez. Rulettet, asztalokat vagy akár pókert is játszhatsz valós időben, együtt játszhatsz más játékosokkal vagy a kaszinóval. Kezdetben a kaszinó Amatic kaszinóként indult. Azóta előrehaladták az élő asztali játékokat és a Net Entertainment játékokat. A játékok többsége online játékok.

Kaszinótípusok

Választhat, hogy használja az élő chat funkciót, ahol segítséget kaphat. Az élő chat egyszerű és praktikus. A telefonon keresztül teljesen képzett személyzet áll rendelkezésre. A másik támogatási lehetőség e-mailen keresztül történik, és a kaszinó egy órán belül visszaadja a választ.

FAQ

Hogyan működik a regisztrációs folyamatot CasinoCasino munka?

  • Ha még soha nem játszott CasinoCasino előtt meg kell tenni egy fiókot. A regisztrációs folyamat nagyon egyszerű. Ki kell választani az ezüst „Regisztráció” gombra az oldal tetején a honlapon. Csak töltse ki a szükséges mezőket, és várja meg a visszaigazoló e-mailt. Miután megkapta az e-mailt csak kövesse a linket, és elfogadja az Általános Szerződési Feltételek a kaszinó és Adatvédelem.

  • Mi a teendő abban az esetben nem tudok regisztrálni a kaszinó?

  • Minden alkalommal, amikor nehézségekbe ütközik, vagy bármilyen kérdés akkor keresse fel az ügyfélszolgálatot. Ön kapcsolatba léphet velük élő chat vagy e-mailben. Azt is megtalálja őket +356 2034 1581, de ne feledje, a hívás lehet nemzetközi így magában valamilyen díjat.

  • Mit jelent a hitelesítési folyamat CasinoCasino közé?

  • Minden új fiók létrehozásakor nincs igazolva az elején. Annak érdekében, hogy ellenőrizze a fiók a játékos kell, hogy erősítse meg identitásukat. Minden játékosnak ellenőriznie kell a számla, ha a nyeremény összegével eléri $ 2000 vagy több. Meg kell küldeni dokumentumkezelést e-mailben vagy élő chat. A kaszinó fenntartja magának a jogot, hogy kérésére igazoltatás bármely pontján.

  • Aki nem tud számlát nyitni a CasinoCasino?

  • Néhány ember nem nyithatnak számlát a CasinoCasino jogi okok miatt. Itt van egy lista a korlátozott országok: Mexikó, Mianmar, Laosz, Lettország, Kuwait, Indonézia, Irán, Izrael, Olaszország, Irak, Hong Kong, Magyarország, Guyana, Franciaország, Ecuador, Észtország, Kambodzsa, Cseh Köztársaság, Afganisztán, Albánia, Algéria, Angola, Zimbabwe, Jemen, Uganda, USA, Tajvan, Törökország, Szingapúr, Dél-Korea, Spanyolország, Szudán, Szíria, Románia, Oroszország, Pakisztán, Panama, Pápua Új-Guinea, Fülöp-szigetek, Portugália, Namíbia, Nicaragua és Észak-Korea. Ha él, ezen országok egyikében, akkor félünk akkor nem szabad, hogy élvezze a játékot ebben a kaszinóban.

  • Ki tudja játszani CasinoCasino?

  • Mindenki, aki legalább 18 hagyjuk számlát nyitni a CasinoCasino. Ha fiatalabb vagy él egy olyan országban, amely korlátozza, akkor nem játszhat a CasinoCasino.

  • Tudok valódi pénzben játszani a CasinoCasino?

  • Igen, lehet játszani sok játékot CasinoCasino valódi pénzzel. Meg kell nyitni egy számlát, és miután a fiókot ellenőrizte akkor jelentkezzen, fizess és játékra a választás. Rengeteg elérhető fizetési rendszerek teszik lerakása és visszavonására alapok nagyon egyszerű.

  • -e a kaszinó rendelkezik engedéllyel?

  • CasinoCasino jogi és megbízható kaszinóban. Ez egy működési engedéllyel a Máltai Szerencsejáték Hatóság, a brit Szerencsejáték Bizottság és Spelinspektionen, a svéd szerencsejáték-felügyelet.

  • Milyen játékokat lehet játszani CasinoCasino?

  • Számos különböző játékok állnak rendelkezésre a kaszinó a legfelső szintű szolgáltatók. Minden játék megtalálható a kaszinó halljában, és némileg eltérnek országonként. Minden a játékok kategóriákba rendezve, és megtalálhatja a különböző nyerőgépek, video slot, jackpot, élő játék és asztali játékok, csak hogy néhányat említsünk.

  • Vannak olyan eszköz áll rendelkezésre, hogy segítse a játékosokat felelősségteljesen?

  • Az egyetlen módja annak, hogy élvezze a kaszinó játékok, ha játszani felelős. Abban CasinoCasino megtalálja eszközökkel, amelyek segítségével a játékosok a játékra felelős. Minden játékos tanácsolják, hogy kihasználják ezeket az eszközöket. Vannak különböző szakaszok, ahol megtudhatja, hogyan kell korlátozni magát. Vannak határidők, tét határértékeket, veszteség korlátok és befizetési limiteket. Azt is beállíthatja timeouts és önálló kizárja magát a szerencsejáték.

  • Az én játék ellenőrizni?

  • Igen, minden játék ellenőrzik annak érdekében, hogy megvédje a játékosok. Van egy egész csapat, hogy szenteli az idejét, hogy a monitor játék és fióktevékenységét. Abban az esetben, vannak olyan kérdések a csapat felveszi a kapcsolatot a játékos.

  • Tudok egy kis szünetet a szerencsejáték?

  • Igen, akkor megengedett, hogy egy kis szünetet, amikor csak akarja. Akkor aktiválja timeout fiókjában, és akkor jó menni. Ez az egyik a felelős szerencsejáték eszközök, hogy tudja használni, és egy kis szünetet a szerencsejáték. Vannak különböző időkeretek közül választhat. Akkor először is válassza a 24 órás időtartamot, majd 1 hét timeout, 4 hetes timeout vagy 6 hetes timeout. A timeout részén elérheti a saját kizárását szakaszt is. Ha kiválasztja önkizárás akkor nem tud bejelentkezni a fiókjába. Ha segítségre van szüksége vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és végigvezeti a folyamatot.

  • Mit tehetek abban az esetben is dolgozzon ki egy szerencsejáték probléma?

  • Ez a közös, hogy dolgozzon ki egy szerencsejáték problémát, és az első lépés az, hogy elismerem, hogy van egy. Akkor a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ha úgy gondolja, hogy a szerencsejáték probléma. A támogató csoport segít Önnek ideiglenes felfüggesztéséről fiókjába, vagy a legrosszabb esetben akkor zárja be a fiókot véglegesen. Azt is meg kell leiratkozni a kaszinó a szociális média, így nem lehet a kísértés, hogy játékra.

  • Kihez fordulhat abban az esetben én nem találom a kérdést szerepel a GYIK?

  • Bármikor kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, ha bármilyen kérdésed vagy problémád. Akkor küldje el e-mailben, vagy elkezd egy élő chat. Javasoljuk, hogy a lehető legtöbb információt begyűjteni, és segít a lehető leggyorsabban.

  • Milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a kapcsolati CasinoCasino?

  • Vannak különböző módon lehet lépni a személyzet a kaszinóban. Szólhattok tagja a kaszinó telefonon keresztül, csak tárcsázni +356 2034 1581, de kérjük, vegye figyelembe, hogy a nemzetközi díjakat is jelenti. Egy másik módja az, hogy küldje el e-mailben vagy indítani egy élő chat a kaszinó honlapján.

  • Milyen napszakban lehet kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

  • Az ügyfélszolgálat elérhető 24/7 egész évben. Küldhetsz egy e-mailt bármikor, és a válaszidő egy pár órát. A telefonos ügyfélszolgálat és az élő chat a nyitva tartás 08:00 ig 01:00. A kaszinó támogatja egy pár nyelven, köztük angol, svéd, finn, német és norvég.

  • Az élő chat mobil barát?

  • Élő chat elérhető bármely eszközön használt játszani a kaszinóban.

  • Hogyan betét, és mi az a minimális összeg a betétek?

  • Ha bejelentkezik fiókjába akkor kattintson a „Play Now” vagy „Deposit”. Ha úgy dönt, a befizetési lehetőséget akkor kell venni, hogy a befizetés oldal, ahol megtalálható a különböző befizetési mód, és válassza azt, amelyik illik hozzád. A legtöbb befizetési mód jóváírja az összeget a fiókjába, szinte azonnal. A minimális összeg 10 $ betét, csak akkor, ha a banki átutaláson a minimum befizetés 30 $.

  • Hogyan visszavonását?

  • Csinálok egy megvonása CasinoCasino egyszerű és gyors. Válasszon egy kifizetési mód, amely a legjobban illik hozzád. A visszavonás, más módszert kell megegyeznie a befizetési módot, vagy választhat a banki átutalás. Kifizetési kérelem feldolgozása 24 órán belül munkanapokon.

  • Van egy díj és kifizetni?

  • Abban CasinoCasino tudod, hogy a betét vagy visszavonásáról fizetése nélkül további díjakat. Annak érdekében, hogy jogosultak legyenek a kaszinó ingyenes fizetési szolgáltatás, a játékosok azt tanácsolják, hogy tartózkodjon a gyakori és kis kifizetéseket, mivel az ilyen jellegű kifizetéseket lehet alávetni eljárási díjak.

  • Miért nem Visszavonom a forrásokat?

  • Vannak bizonyos esetek, amikor egy játékos nem tud pénzt felvenni.  Ha van egy aktív bónusz is folyik, akkor meg kell felelnie a fogadási követelményeknek, mielőtt pénzt felvenni.  Ha a pénzforgalmi egyenleg nem támogatja a kifizetési kérelmét. Egyszerre csak egy kivonulás készpénzt, és nem a bónusz pénzt. Ha a kifizetési mód nem egyezik meg a befizetési módot. Ha a befizetés módszer nem áll rendelkezésre a kifizetés oldalon, majd ki kell választani a Bank Transfer opciót. Ha a kérelem visszavonása nem éri el a minimális engedélyezett összeg. Minden egyes kifizetési mód van egy minimális összeget kérhet, amely egyértelműen. Ha még mindig bajok akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálati.

  • Ez biztos, hogy a fizetés?

  • CasinoCasino egy korszerű platform, ami a tapasztalat és biztonságos. Az általuk használt titkosítási technológia, amely biztosítékokat a személyes és pénzügyi adatait.

  • Vannak rendszerkövetelmények játékosok?

  • Van egy pár régi játék, hogy fut flash, ezért szükség lesz ahhoz, hogy játszani ezeket a játékokat. Ellenkező esetben a kaszinó platform modern és hogy képes alkalmazkodni bármilyen eszközön. A legtöbb böngésző képes lesz, hogy támogassa a játék, és ott is a mobil változat az sok játékot is játszott az okostelefonon vagy táblagépen.

  • El kell letölteni a szoftvert?

  • Nem kell letölteni a kaszinó szoftvert, akkor azonnal játszani.

  • Mi történik, ha elveszíti internetkapcsolat, míg a játékot?

  • CasinoCasino felkészült váratlan helyzetekben, mint ez. Bejelentkeznek, és nyilván a játék és az összes fogadás. Tehát, ha az internet-vissza futó akkor vissza, és továbbra is a játékot. A játék be fogja tölteni pontosan ugyanabban a pillanatban elvesztette kapcsolatot. Ha nem sikerül befejezni a játékot követő 30 napon belül, a játék szolgáltató fog tenni, hogy az Ön számára, és megkapja a nyereményt, ha vannak ilyenek.

  • A játék lefagyott miután kötöttem egy fogadást, és nem látom az eredmény, mit tehetek?

  • A kérdés lehet rögzíteni egyszerűen frissíteni az oldalt. Miután ezt megtette, hogy akkor lehet látni az eredményt, és továbbra is a játékot. Ha ez nem segít, akkor a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és végigvezeti. Tökéletes lenne, ha veszel egy képernyőképet, és ossza meg ügyfélszolgálat, hogy miként lesz képes a probléma gyors megoldásában.

  • Mi történik, ha egy játék nem lehet betölteni?

  • Néha a játékosok nehezen be- vagy a játékot. Az ilyen esetekben meg lehet próbálni egy pár dolog, hogy megoldja a problémát. Törölheti a cookie-kat és a gyorsítótár. Tudod frissíteni a legújabb verzióját a böngésző. Akkor telepítse a flash, ha próbál játszani régebbi játékok. Ha továbbra is nehézségei miután kipróbálta az összes dolgot a fent említett, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Ők egészen biztosan oldja meg a problémát az Ön számára.

  • Mit jelent a üdvözlő bónusz ajánlatot?

  • CasinoCasino nagyon nagylelkű minden új játékos. Imádják elrontani az új ügyfeleket duplájára betét. A kaszinó 100% -os meccs bónuszt hogy felmegy a 100 €.

  • Vannak olyan rendszeres promóciók CasinoCasino?

  • CasinoCasino gondoskodik a rendszeres vásárlók is. Az általuk kínált exkluzív 10% cashback azok hűséges játékosoknak. A jó dolog az, hogy nincs fogadási követelményeknek, amikor a cash back. Lesz kap valódi pénzt és akkor tudja használni, ahogy akarod. Ez azt jelenti, hogy még a rossz idő, akkor nem veszíti el mindent CasinoCasino. Ez még nem minden, amikor a promóciókat. Hetente egyszer a rendszeres játékosok kaphatnak Rejtély spin. Minden héten kap egy rejtélyes számú ingyenes pörgetést egy új játékot.

  • Vannak olyan versenyek CasinoCasino?

  • Minden hónapban a játékosok is élvezhetik egy új verseny a CasinoCasino. Ahhoz, hogy nyerjünk, meg kell, hogy kövesse a szabályokat, a játékokat játszani részt, és jobb, mint a többi játékos. A végén minden verseny a nyertesek díjaikat.

  • A bónusz összege automatikusan hozzáadódik a fiókomat?

  • Ha nyerni bármelyik versenyek CasinoCasino, a bónusz nyeremény kerül át automatikusan a fiókjába. A cash back elnyerő automatikusan is, de meg kell, hogy aktiválja azt először. Egyéb bónuszokat, amelyek által nyújtott CasinoCasino aktiválni kell az első alkalommal is. Az aktiválási folyamat nagyon egyszerű. Be kell bejelentkezett a fiókban. Akkor megy a menü, a bal oldalon, és az ATM-vissza lapon, akkor aktiválja a cash back alatt a bónusz lapon aktiválhatja egyéb bónuszokat. A bónusz-rendszer ebben a kaszinóban talán az egyik legjobb odakinn. Ha egy betét, az alapok megy a készpénz pénztárca, és ha aktiválja a bónusz az alapok megy a bónusz pénztárca. Amikor elkezd játszani a tétek is lehet venni a készpénz pénztárca először. Ez jó, mert ha veszít, akkor továbbra is játszani a bónusz pénzt, de ha nyer, akkor megszünteti a bónusz. Ez azt jelenti, hogy nem lesz olyan fogadási követelmények, hogy meg kell felelnie.

  • -e a bónusz bármilyen fogadási követelmények CasinoCasino?

  • Igen, van egy 40 x fogadási követelmény minden bónusz. A fogadási követelményeket kell teljesíteni 30 napon belül. A vita kedvéért, tegyük fel, hogy akkor fizess 10 €, akkor meg kell, hogy fogadást € 400 30 napon belül. Nem lehet, hogy a visszavonás előtt megfeleljen a fogadási követelményeknek. Mindig van a lehetősége, hogy megszünteti a bónusz, de ez azt eredményezi, akkor elveszíti a bónusz alapok.

  • Milyen játékokat lehet játszani a bónusz pénz?

  • Azt sem tudja játszani a játékot akarsz a bónusz pénzt, kivéve az élő kaszinó játékok. Meg kell emlékezni, hogy nem minden játék számít az azonos felé fogadási követelményeknek. A tétek, amit csinál a rések számítanak 100% bele a fogadási követelményeknek. A következő játékok vannak zárva a fogadási követelmények ellenére: Blood Suckers, Burning Desire, Sárkány Island, Dead or Alive, egyiptomi hősök, Jackpot Jester 50k, Jungle Spirit, Jackpot Jester Wild Gallytörő, Kings of Chicago, Reel Steal, Retro orsók Extreme Heat, betöltve, Super Monopoly pénzt, titkos a Stones, Simsalabim, Piramis: halhatatlanság, 1429 unchartered Seas és a vágy, mester.  

  • Az én személyes adatait biztonságos?

  • Az összes adat bizalmasan kezeljük, köszönhetően a kaszinó legmagasabb szintű titkosítást. Minden személyes információ mentésre biztonságos szervereken hozzáférni megbízható tagjai a kaszinó csak. A kaszinó soha nem osztják meg senkivel az Ön személyes adatait harmadik fél számára.

  • -e a kaszinó cookie-kat használnak?

  • A kaszinó cookie-kat használ csak egy dolog, hogy folyamatosan fejlessze a kaszinóban. Ezek a cookie-k csak akkor regisztrálja információt a tevékenységet. Ön tisztában kell lenniük azzal, hogy a harmadik fél weboldalak linket CasinoCasino hirdetési célokra is felhasználhatják a sütiket.

  • Miért kell, hogy tartalmazza a személyes adataimat?

  • Ha azt szeretnénk, hogy teljes mértékben kihasználni a CasinoCasino akkor meg kell adnia személyes adatait, ha regisztrál. Ez egy módja annak, hogy bizonyítani, hogy te nagykorú kockáztatni például.

  • Játsszon most (200 $ pótlék)