A befizetés számos okból meghiúsulhat. A legtöbb esetben ennek oka az operációs rendszer technikai problémái, vagy valamilyen technikai probléma. Mindenesetre, ha azt észleli, hogy a pénzt levonták a számlájáról, de nem jelennek meg a kaszinószámláján, javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal, hogy megvizsgálhassák a problémát. Meg kell adnia számukra a következő információkat:
- A számlatulajdonos teljes neve/e-mail-címe
- Idő
- Dátum
- Összeg
- Hivatkozási szám/tranzakcióazonosító/16 jegyű PIN-szám/kuponszám
Ha hitelkártyával fizetett be, és az meghiúsult, akkor meg kell győződnie arról, hogy elegendő hitel áll rendelkezésre a befizetés teljesítéséhez, és meg kell győződnie arról, hogy hitelkártyája használható-e online tranzakciókra.
Ha a Skrillt használod, és a befizetésed meghiúsult, akkor először ellenőrizned kell néhány dolgot. Győződjön meg arról, hogy a számláján elegendő összeg van a befizetés befejezéséhez, és ellenőrizze, hogy a befizetés nem kisebb-e a minimálisan megengedett befizetésnél.