Válaszul a filippínó ügyfelek és vállalkozások növekvő igényére az alternatív készpénzfizetési csatornák iránt, Robertson "Dick" Chiang alapítója és vezérigazgatója 2010-ben megalapította a Dragonpayt. Ezzel Chiang több fizetési módot biztosított a fülöp-szigeteki fogyasztóknak. Makati városában található székhelyével a Dragonpay lehetőséget ad a kereskedőknek, kiskereskedőknek, cégeknek és ügyfeleknek, hogy különböző fizetési módokat küldjenek és fogadjanak el egy biztonságos digitális platformon keresztül – ezzel egyablakos fizetési átjáróként létesülve. Megbízható és támogatott csatornái közé tartozik a GCash, a mobilfizetés, a PayMaya, a Cash Express, valamint olyan nagy bankok, mint a BDO Network Bank, a BI és a UnionBank. Ezeken a csatornákon kívül a Dragonpay még olyan csatornákat is támogat, mint a tőzsdén kívüli fizikai értékesítési pontok, beleértve az átutalási központokat, fizetési központokat és ATM-eket. A pénzfogadás és -küldés alternatív és progresszív módozatait népszerűsítő további funkciókkal a Dragonpay csúcstechnológiás fizetési megoldásnak számít, amelyet a többcsatornás integrációra és a súrlódásmentes fizetések feldolgozására fejlesztettek ki.
A közel 13 éves tapasztalattal és több mint 11 millió ügyféllel rendelkező fizetési megoldás eddig több mint 130 millió pénzátutalást hajtott végre. A Dragonpay kétségtelenül az egyik legnagyobb és legelérhetőbb, legkényelmesebb és legmegbízhatóbb fizetési mód, amelyet a Fülöp-szigetek az elmúlt évtizedben látott – számos növekedési és terjeszkedési lehetőséget kínálva a filippínóknak több fizetési móddal.