Számla létrehozása a Bao Kaszinóban nagyon egyszerű. A dolgok elindításához kattintson a "Regisztráció" gombra, amely a weboldal bal felső sarkában található. Az üres mezőkben meg kell adnia a helyes adatait. Miután ezzel végzett, kap egy megerősítő e-mailt egy linkkel. Kattintson a linkre a fiók igazolásához.
Mi történik, ha elfelejtem a jelszavamat?
Lehet elfelejteni a jelszavát, de itt nincs miért aggódni. A jelszó helyreállításának egyik leggyorsabb módja, ha rákattint az "Elfelejtette a jelszavát" linkre. Amikor ezt megteszi, kap egy e-mailt a kaszinóból, kattintson a linkre, és kövesse az egyszerű utasításokat. A jelszó helyreállításának másik módja az, ha kapcsolatba lép a kaszinóval a következő e-mail címen support@baocasino.com.
A játékok a Bao Casino vásáron vannak?
A Bao Casino rendelkezik RNG tanúsítvánnyal, amely biztosítja számunkra, hogy a kaszinóban minden játék korrekt. Sőt, a játékokat egy külső ügynökség rendszeresen teszteli, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a játékokat nem rendelték-e be.
Biztonságosak a személyes és pénzügyi adataim?
A biztonság kiemelt fontosságú a Bao Kaszinóban, és ezért a legújabb technológiát alkalmazták annak érdekében, hogy minden adata biztonságban legyen. Biztonságosan és biztonságosan végezhet tranzakciókat a számlára és a számláról, anélkül, hogy bármi miatt aggódnia kellene.
Ellenőriznem kell a fiókomat?
A Bao kaszinó lehetővé teszi számla létrehozását és a kaszinó felfedezését anélkül, hogy igazolnia kellene személyazonosságát. De ha úgy dönt, hogy valódi pénzzel játszik, akkor igazolnia kell személyazonosságát, címét és fizetési módját. Ez egy kulcsfontosságú lépés, amelyet át kell esnie, és a biztonsága érdekében.
Hogyan tölthetek fel dokumentumokat a fiókomba?
Amikor igazolnia kell fiókját, jogi dokumentumainak másolatát feltöltheti közvetlenül a profiljára, vagy elküldheti az Ügyfélszolgálatnak. Győződjön meg arról, hogy az összes fotó tiszta és az összes információ olvasható.
Mennyi ideig tart, amíg a kaszinó átnézi a dokumentumaimat?
Általában legfeljebb 24 órába telik, amíg a kaszinó átnézi a dokumentumait, miután elküldte őket. Győződjön meg arról, hogy elküldte azokat a dokumentumokat, amelyekre a kaszinónak szüksége van személyazonosságának, címének és fizetési módjának igazolásához. A kaszinó fenntartja a jogot, hogy bármikor további dokumentumokat kérjen, amikor úgy gondolja, hogy ez szükséges.
Bezárhatom a fiókomat?
Igen, ha úgy gondolja, hogy a szerencsejáték kezd kárt okozni az életében, vagy bármilyen más oka van, bezárhatja fiókját. Ha nincs konkrét oka annak, hogy miért akarja bezárni a fiókját, akkor ideiglenesen, nem pedig véglegesen kell bezárnia. Ha véglegesen le akarja zárni a fiókját, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Ne feledje, hogy a fiók bezárása után már nem hozhat létre új számlát a kaszinóban.
Oldalaink vagy szolgáltatásaink használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.További információ